Her er Julestrømlingen!

Husker du serien Lillestrømlingen? Se hva som skjer når våre tre innbyggere møtes igjen for å feire jul sammen med en hemmelig gjest.

Gjengen fra Lillestrømlingen er tilbake og denne gangen skal de feire jul sammen. Men vil de klare å lage et perfekt juleselskap til en hemmelig gjest?

Julestrømlingen

Episode 1

Episode 2

Episode 3

Episode 4

Innbyggerne har utforsket den nye kommunen

Tidligere har vi fulgt tre innbyggere på en oppdagelsesreise gjennom Fet, Skedsmo og Sørum i jakten på svaret: Hva må til for å kunne kalle seg en ekte lillestrømling?

Peder Seierstad (innbygger i Fet), Anette Pakkanen Ellingsson (innbygger i Skedsmo) og Roger Pettersen (innbygger i Sørum) inviterte i fjor hverandre på besøk for å vise frem utvalgte steder i sin hjemkommune. Resultatet ble nettserien "Lillestrømlingen".

Lillestrømlingen blir Julestrømlingen

I år møtes gjengen fra Lillestrømlingen igjen vakre omgivelser i Bestyrerboligen på Fetsund lenser. Denne gangen skal de forberede en perfekt julekveld for en hemmelig gjest. De møter en rekke utfordringer, og spørsmålet er om alt er klart til den hemmelige gjesten kommer? Følg med i desember for å få svar!