Hvor finner du fakturaen din?

Lillestrøm kommune sender ut fakturaer i følgende kanaler.
Listen er i prioritert rekkefølge:

  1. Avtalegiro, eFaktura og kombinasjon av disse

    Dette forutsetter at du har opprettet avtale.

    Aktivering av 'Ja takk til alle' i nettbanken, gir automatisk eFaktura.

  2. VIPPS

    Dette forutsetter at du har slått på valget om betaling av regninger/faktura i Vipps-appen din. 

  3. Digipost / e-Boks (digital postkasse)

    Dette forutsetter at du har en aktiv Digipost- eller e-Boksavtale.

  4. E-post

    Faktura kommer til den e-posten du har valgt i kontakt og reservasjonsregisteret.

  5. Papirfaktura

    Papirfaktura sendt som ordinær post.

Spørsmål om betaling?

Har du mottatt en faktura fra Lillestrøm kommune og har spørsmål angående betaling?

Send en henvendelse på epost til utfaktura@lillestrom.kommune.no. Oppgi fakturanummer for henvendelsen.

Du kan også ringe telefonnummer 66 93 80 00.

Har du spørsmål om beløp og grunnlag på faktura, se kontaktinformasjon på fakturaen.

Kontonummer for innbetaling

Faktura

  • Bankkonto for innbetaling av faktura med KID: 1813.19.74333
  • Betaling fra utlandet:
    • IBAN NO1618131974333
    • SWIFT/BIC: SHEDNO22

Andre innbetalinger

  • Bankkonto for andre innbetalinger: 1813.19.74147
  • Bankkonto for andre innbetalinger fra utlandet:
    • IBAN NO911813197447
    • SWIFT/BIC: SHEDNO22

Kan du ikke betale? 

Hvis du ikke betaler fakturaen innen fristen, blir kravet sendt til Nedre Romerike Kemnerkontor for innfordring. Kemnerkontoret sender deg inkassovarsel og inkassokrav. Varslene sendes via Altinn.

Les mer om inkassokrav fra kemneren

Kontakt

Har du spørsmål, vennligst send en e-post til regnskap@lillestrom.kommune.no eller ring til 66 93 80 00.