Lillestrøm Culture Hub

Er du opptatt av kultur som næring og på jakt etter et sted å jobbe og bygge nettverk? Da kan Lillestrøm Culture Hub være noe for deg.

Lillestrøm Culture Hub er et nytt og topp morderne kontorfellesskap som skal gi grobunn for gode synergier og godt samspill for gründere og entreprenører innen kulturell og kreativ næring.

Onsdag 2. mars vil det være et informasjons- og dialogmøte på Scene 5 ved Lillestrøm kultursenter fra 18:00-20:00. Det vil også være mulig å følge møtet digitalt.

Meld deg på

På arrangementet vil det bli gitt informasjon om Lillestrøm Culture Hub og mulighet til å komme med innspill. I tillegg får du møte andre gründere.

Lillestrøm Culture Hub er et samarbeid mellom Kunnskapsbyen Lillestrøm, Lillestrøm Delta og Lillestrøm kommune og skal være Lillestrøm og regionen Romerike sitt sted for ideer og samspill mellom aktører innen kulturell og kreativ næring, kulturaktører og næringsliv. Lillestrøm Culture Hub skal i tilby topp moderne kontorfasiliteter, kompetanseutvikling, støtte og veiledning.

For spørsmål ta kontakt med:

Camilla Thoresen Wangen

epost: ctw@lillestromdelta.no