Delta i pårørendeundersøkelse

I Lillestrøm kommune skal vi lage en handlingsplan for pårørendestøtte. Derfor ønsker vi å samle opplevelser fra pårørende i kommunen. Delta i spørreundersøkelsen her.

En hånd holder på en annen

Vi vet at pårørende gjør en stor innsats og bidrar til at den du bryr deg om kan ha en god og trygg hverdag. Dette er både givende og krevende, og gir mange roller å fylle.

Pårørende er mennesker i alle aldre – barn, ungdom, voksne og eldre. Noen er pårørende til mennesker som bor i institusjon eller omsorgsbolig, andre bor sammen med den de er pårørende til. Noen støtter og hjelper sine nære med praktiske ting en gang innimellom. Andre har omfattende omsorgsoppgaver over tid.

Vi vil oppfordre pårørende over 18 år til å delta. Da får vi enda bedre grunnlag for å utvikle pårørendearbeidet i kommunen i tiden som kommer. I denne undersøkelsen er det mange spørsmål om hvordan det er å være pårørende, og hva som er viktig for deg i denne rollen. Undersøkelsen er åpen fram til 31. mars, og vi håper at så mange som mulig svarer.

Her kan du delta