Søknadsfrist for sesongleie 2024/2025 er 9. april kl. 23.59.

Reglement for leie og bruk av terapibad

Lillestrøm kommune skal bidra til at idrettsorganisasjoner, organiserte grupper og kulturaktører kan søke om å få leie terapibadene. Terapibadene er stengt på røde helligdager. Leietaker er pliktig til å selv sjekke når terapibadet er åpent og stengt i timeplanen i Bookup.

Prioritering

Interne brukere, idrettsorganisasjoner, organiserte grupper og kulturaktører som hører hjemme i Lillestrøm kommune, er prioritert ved tildeling. Ved tildeling vil hovedregel være at lagene blir tildelt et terapibad de naturlig sokner til. Tildeling av tid vektes i henhold til lagets behov og klubbens størrelse.

Utleietider

Leie av terapibadene kan kun gjennomføres på hverdager (ikke i helgene):

• Libos fra kl. 12 til kl. 20 (mandager), ellers fra kl. 9 til kl. 20
  • Skedsmotun fra kl. 13 til kl. 20 (mandager), ellers fra kl. 9 til kl. 20
  • Sørvald fra kl. 12 til kl. 20 (mandager), ellers fra kl. 10 til kl. 20
  • Sørum fra kl. 12 til kl. 20 (mandager), ellers fra kl. 9 til kl. 20

Les hele leiereglementet her: Vilkår for leie av terapibad

Les ordensregler ved bruk av terapibad i Lillestrøm kommune

Om søknadsprosessen

Hva må du gjøre før du søker

Alle frivillige organisasjoner, organiserte grupper og næringsdrivende som ønsker å benytte seg av søknadsordningen må på forhånd være registrert i lag- og foreningsregisteret eller Brønnøysundregistrene.

Se oversikt over alle registrerte organisasjoner i kommunens lag- og foreningsregister. Her kan du også ny-registrere din organisasjon.

Når kan du forvente svar?

Juni 2024: Endelig tildeling av tid blir gitt i Bookup.

Sommerferien: Terapibadene er stengt for vedlikehold fra og med 1. juli til og med 31. august hvert år.

2. september: Terapibadene åpner for bruk.

Søknadsfrist

Søknadsfrist for sesongleie av terapibad er 9. april kl. 23.59.

Søknadsskjema

Søknadsskjemaet åpner 7. mars.

Søk om sesongleie av terapibad

Spørsmål?