Hva får jeg?

Produktet inneholder situasjonskart, naboliste, reguleringsbestemmelser og temakart.

Trenger du digitale kartdata på vektorformat (sosi eller dxf)? Les her om hvordan du bestiller det 

Hvordan bestiller jeg?

Er du eier av eiendommen?

Eier av eiendommen kan bestille produktet elektronisk (krever innlogging med ID-porten for identifisering). 

Bestill situasjonskart

Representerer du et firma?

Eksisterende firmakunder bestiller situasjonskart ved å sende bestilling på e-post til servicesenter@lillestrom.kommune.no eller ringe oss på nr 66 93 84 00.
Oppgi firmanavn/kunde-ID og hvilken eiendom du skal bestille situasjonskart for.

Nye firmakunder må registreres og få tildelt bruker-ID.

Send oss informasjon om:

  • Kontaktperson
  • Fast e-postadresse som alle bestillinger blir sendt til
  • Firmaattest
  • Kopi av legitimasjon til signaturberettigede iht firmaattest
  • Hvilken eiendom du skal bestille situasjonskart for

Hva koster det?

Pakken med situasjonskart, naboliste, reguleringsbestemmelser og temakart er gratis. Kosten er en del av byggesaksgebyret.

Gyldighet

Kartet er gyldig som vedlegg til søknad i inntil ett år fra produksjonsdato.