Situasjonskart

Hva får jeg?

Produktet inneholder situasjonskart, naboliste, reguleringsbestemmelser og temakart.

Trenger du digitale kartdata på vektorformat (sosi eller dxf)? Les her om hvordan du bestiller det 

Hvordan bestiller jeg?

Er du eier av eiendommen?

Eier av eiendommen kan bestille produktet elektronisk (krever innlogging med ID-porten for identifisering). 

Bestill situasjonskart

Representerer du et firma?

Eksisterende firmakunder bestiller situasjonskart ved å sende bestilling på epost til servicesenter@lillestrom.kommune.no eller ringe oss på nr 66 93 84 00.
Oppgi firmanavn/kunde-ID, fakturaadresse og hvilken eiendom du skal bestille situasjonskart for.

Nye firmakunder må registreres og få tildet bruker-ID.

Send oss informasjon om:

  • Kontaktperson
  • Fast e-postadresse som alle bestillinger blir sendt til
  • Fakturaadresse
  • Firmaattest
  • Kopi av legitimasjon til signaturberettigede iht firmaattest
  • Hvilken eiendom du skal bestille situasjonskart for

Hva koster det?

Pakke med situasjonskart koster 3 100  kroner.

Forenklet situasjonskart

Når kan jeg benytte forenkelt situasjonkart?

  • Ved søknad om innvendig bruksendring som ikke medfører ny(e) bruksenhet(er)
  • Fasadeendring
  • Riving (hvis kun riving)
  • Seksjonering av bygg/eiendom
  • Plasseringsgodkjenning av mindre tiltak, dvs. tiltak mindre enn 15m2
  • Grensepåvisning og -justering

Hva får jeg?

Produktet inneholder forenklet situasjonskart og naboliste.

Hvordan bestiller jeg?

Er du eier av eiendommen?

Eier av eiendommen kan bestille produktet elektronisk (krever innlogging med ID-porten for identifisering).

Bestill forenklet situasjonskart

Representerer du et firma?

Eksisterende firmakunder bestiller situasjonskart ved å sende bestilling på epost til servicesenter@lillestrom.kommune.no eller ringe oss på nr 66 93 84 00.
Oppgi firmanavn/kunde-ID, fakturaadresse og hvilken eiendom du skal bestille situasjonskart for.

Nye firmakunder må registreres og få tildet bruker-ID.

Send oss informasjon om:

  • Kontaktperson
  • Fast e-postadresse som alle bestillinger blir sendt til
  • Fakturaadresse
  • Firmaattest
  • Kopi av legitimasjon til signaturberettigede iht firmaattest
  • Hvilken eiendom du skal bestille situasjonskart for

Hva koster det?

Forenklet situasjonskart er gratis

Gyldighet

Kartet er gyldig som vedlegg til søknad i inntil ett år fra produksjonsdato.