Nå kan du bestille time til vaksinering selv

Alle som har folkeregistrert adresse i Lillestrøm kommune skal nå ha fått tilbud om vaksinetime. Har du ikke fått, kan du nå bestille time selv.

Vi vaksinerer nå siste gruppe - gruppe 11 (25-39 år), og er ferdig med å sende ut invitasjoner til denne gruppen.

Det betyr at alle som har folkeregistrert adresse i Lillestrøm kommune nå skal ha fått tilbud om vaksinetime, så fremt telefonnummeret er registrert i kontakt- og reservasjonsregisteret. Dersom du har folkeregistrert adresse i Lillestrøm og enda ikke mottatt tilbud om time kan du selv bestille time.

Bestill Moderna

Dersom du har utfordringer med å bestille time på nett, eller ikke er digital bruker kan du ringe oss på 940 07 002 (hverdager kl. 09-16) eller sende epost til bookingstotte@lillestrom.kommune.no for bestilling av time. Mer informasjon om vaksinering.